Slik fungerer det

Når du lar Fremtiden hjelpe deg med rekrutteringen, kan du være trygg på at vi alltid gjennomfører unike søk for å finne riktig kandidat for nettopp deg. Under ser du hvordan prosessen ser ut for å finne nettopp denne kandidaten.

1. Behovsanalyse & Tidsplan

Sammen går vi gjennom situasjonen hos dere og kartlegger hva dere trenger. Vi blir enige om de praktiske detaljene i prosessen som er nødvendige for å komme videre.

2. Kravspesifikasjon

Neste skritt er at du får møte og bli kjent med vår personalansvarlig, som gjør sitt ytterste for å forstå deg og bedriftens behov og få innsikt i hva du er på jakt etter, slik at vi kan starte rekrutteringsprosessen. Deretter kan du lene deg tilbake og la Framtiden gjøre jobben.

3. Annonsering og søk

Nå starter søket etter riktig kandidat. Vi annonserer og markedsfører jobben i en rekke kanaler og annonsebanker. Personalansvarlig søker aktivt i vår database, via sosiale medier, i nettverk, på universiteter m.m.

4. Utvelgelse, intervjuer og innhenting av referanser

Den personalansvarlige går gjennom alle aktuelle kandidater, velger, intervjuer og innhenter referanser. Vi bruker mye tid på å finne riktig kandidat til nettopp ditt oppdrag.

5. Presentasjon og valg av kandidat

Nå blir den beste kandidaten presentert for deg. Personalansvarlig deltar under intervjuet for å høre dine synspunkter, og for å beslutte i samråd med dere om dette er riktig kandidat for dere eller ikke.

6. Start av oppdrag

Når du har valgt en kandidat, starter kandidaten som utleid konsulent hos dere.

7. Oppfølging

Framtidens oppdrag slutter ikke når konsulenten har jobbet sin første dag hos dere. Vi gjennomfører regelmessige oppfølgingsmøter for å sjekke at både du og konsulenten er fornøyd. Kvalitet fra begynnelse til slutt!

Har du behov for personale?

Vi har mange talenter klare og kan hjelpe deg å finne rett kandidat til akkurat din bedrift.